Om TemaGroup

Brugervenlighed

Brugervenlighed er centralt. Vi arbejder konstant på at forberede indkøbsoplevelsen på vores webshops.

Flad organisering

Temashop er fladt organiseret, hvorfor alle medarbejdere har mulighed for at få indflydelse på beslutningsprocesserne.

Problemløsning

Vi fokuserer på problemløsning og innovative idéer. Derfor søger vi altid at finde den bedste løsning før, under og efter en handel.

Kundeservice

Vi tilbyder en dedikeret og personlig kundeservice, og målet er altid at være i øjenhøjde med vores kunder.

  • Brand Strategi 80%
  • Online Marketing 100%
  • Produktsortiment 95%
  • Kundetilfredshed 90%

Historien

Det hele startede tilbage i 2009, da iværksætteren Daniel Diness Andersen, der er Temashops indehaver og direktør, opdagede et hul i markedet for udklædning. Den gang solgte online kostumebutikker kun 200-300 produkter, og det udfordrede Daniel. Fra dag ét tilbød Temashop.dk Danmarks største og billigste udvalg med omkring 1000 produkter.

Siden da er det kun gået én vej for virksomheden, der startede med én webshop og nu administrerer mere end 13 webshops, der sælger udklædning og festtilbehør samt gadgets og tech-lir.
Oprindeligt var Temashop en del af Funtastic I/S, men i 2011 blev virksomheden et særskilt selskab – Temashop ApS – der i dag er 100% ejet af Temashop Holding ApS.

I 2016 indgik TemaGroup i Den Sociale Kapitalfonds vækst- og investeringsprogram, der sikrer fortsat fokus på vores sociale ansvar samt ekspansion nationalt og internationalt. Ydermere opkøbte virksomheden tre webshops, der fokuserer på gadgets, herunder Gadgets.dk, Skoop.dk og Express-gaver.dk.

Vores ambition er at have Danmarks største udvalg til priser, hvor alle kan være med. Ydermere ønsker vi at tilbyde dedikeret og personlig service i øjenhøjde, så vores kunder får værdi for pengene.